SSブログ

できることやるだけ。 [健康]

おはようございます[わーい(嬉しい顔)]

桜も今週いっぱいくらいが見ごろと思い、桜のある通りを選んで自転車通勤しています[ぴかぴか(新しい)]

今日も気持ちよく爽やかな通勤時間となりました[るんるん]

今日は小学生をたくさんみかけました。

青空終業式をしている小学校もありましたね[晴れ]

少しずつコロナの影響が穏やかになることを願います[ぴかぴか(新しい)]

指圧師の私にできることを今日も取り組んでいきます[exclamation]

お待ちしています[手(チョキ)]
nice!(0)  コメント(1) 
共通テーマ:健康

nice! 0

コメント 1

Danial

I couldn’t resist commenting. Very well written! I really like what you guys are up too.
This type of clever work and reporting! Keep up the excellent
works guys I've added you guys to my own blogroll.
Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem
to be running off the screen in Ie. I'm not sure if this is a format issue or something to do with internet browser
compatibility but I figured I'd post to let you know.
The layout look great though! Hope you get the issue solved soon. Cheers http://marketing.com
by Danial (2020-04-06 06:02) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。