SSブログ

当たった! [独り言]

おはようございます[わーい(嬉しい顔)]

最近、よくTwitterで目にするプレゼント企画。

『フォロー&RTで〇名様に〇〇プレゼント!』という企業投稿。

私は半信半疑で目にするとRTしていました。

やはり、高額商品などのRTは数万RTと高く、『こんなん当たるのか??』と思っていました。

この話の結果からいうと、私・・・当たりました!!

商品は、500mlのお茶1箱ですけどね(笑)

これでも、8名様のプレゼント企画ですよ[手(パー)]

しかも、RTの数は驚異の1.2万RT[exclamation×2]

かなり運がいいでしょ!?

当たる人がいるってことで、皆様もとりあえず損はないので、RTをしてみてはいかがでしょうか[ひらめき]

では、本日もお待ちしています[手(チョキ)]
nice!(0)  コメント(2) 
共通テーマ:健康

nice! 0

コメント 2

Janeen

I am sure this post has touched all the internet users, its really really nice article on building up
new webpage. It’s perfect time to make some plans for the longer term and it is time to be happy.
I’ve read this put up and if I could I wish to recommend you
few attention-grabbing issues or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article.
I want to learn even more things about it! Does your
website have a contact page? I'm having trouble
locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.
http://foxnews.Co.uk/
by Janeen (2019-08-26 15:22) 

Allison

Yes! Finally something about prediction.
by Allison (2019-10-22 12:08) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。