SSブログ

ひっさびさに野球するよ! [スポ-ツ]

おはようございます[わーい(嬉しい顔)]

いや~私、8年ぶり・・・もっとかな・・・久々に野球を週末にやるんですよ[野球]

助っ人でお声をかけて頂きまして[ぴかぴか(新しい)]

プロでも引退がちらつく35歳の今の私が、どれだけ衰えているのか楽しみです(笑)

二十代の時の私も三十代半ばの先輩は、おじさんに見えていました[目]

実際、自分がその年になってみると、体型も努力はしていますが変わらないし、衰えた感覚はまだないんですよ~[手(パー)]

この結果はまた来週のブログでお話します[ひらめき]

いい陽気になってきたので、皆さんも身体をすこ~し動かしてみてはいかがでしょうか[るんるん]

メンテナンスは私にお任せください[exclamation]

では、本日もお待ちしています[手(チョキ)]
nice!(1)  コメント(1) 
共通テーマ:健康

nice! 1

コメント 1

Mahalia

hello there and thank you for your info – I have certainly picked up anything new from
right here. I did however expertise a few technical points using this website, as I experienced to reload the website lots of times
previous to I could get it to load correctly.

I had been wondering if your web host is OK? Not that I'm complaining,
but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your quality score if advertising and marketing with Adwords.
Anyway I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective exciting content.
Make sure you update this again soon.
by Mahalia (2019-05-19 15:00) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。