SSブログ

『earth garden』いってきた [イベント]

おはようございます[わーい(嬉しい顔)]

昨日は、久しぶりに都心に繰り出してきました[るんるん]

代々木公園で開催された『earth garden』に行ってきました[ひらめき]

友人がコーヒーとサンドウィッチのお店を出店していたので、久々の再開が目的でしたが、楽しいイベントでした[ぴかぴか(新しい)]

いい刺激になりました[ひらめき]

そうそう、東京駅の丸の内側も綺麗になったというので、見学してきました。

開放的な空間で、洗練されていましたね[るんるん]

都心ってすごいです(笑)

では、本日もお待ちしています[手(チョキ)]
nice!(0)  コメント(4) 
共通テーマ:健康

nice! 0

コメント 4

Carol

My flip, my tᥙrn.? Laгry said eagerly wiggling to get an opportunity tto talk.
?Ι thіnk the most effective thіng about God is
that he can beat up the satan as а result of the devil is hoгrifying and impⅼy and ugly aand bad and God can beat him
up so the devil can?t harm us like he did thhose demon stuffed people in Jеsus day.
by Carol (2018-01-24 19:56) 

Aliza

Thanks for finally writing about >『earth garden』いってきた:cocoroのつぶやき:So-netブログ <Liked it!
by Aliza (2018-07-30 07:24) 

Refugio

Right here is the perfect webpage for anybody who really wants to find
out about this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I personally
will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a
topic that's been written about for a long time.
Wonderful stuff, just wonderful!
by Refugio (2018-09-04 05:11) 

Nick

If some one needs expert ѵiew on the topic of blogging
after that i advise һim/hеr to go to ѕee tһіs webpage, Ꮶeep uр the ցood woгk.
by Nick (2018-11-19 02:50) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。